Anda ada masalah LEMAH TENAGA BATIN dan SUSAH KERAS?

Mari kami kongsikan herba mujarab membantu kembali bertenaga seperti waktu muda teruna

PANTANG SENTUH TERUS NAIK

Nafsu nak bersama masih kuat, TAPI....

Dah mcm mcm produk cuba, tapi masih lagi tak jumpa yang sesuai.. Ramai kata Produk HARDRUN ini bagus sebab 100% Ramuan Herba dan dah membantu lelaki yang hadapi masalah lemah tenaga batin, cepat pancut, dan susah keras terutamanya yang ada kencing manis..

Anda mungkin punyai masalah ini

Masalah yang berlaku tidak kira golongan muda mahupun tua

Lemah Tenaga batin

Cepat Pancut

Susah Keras

Statistik di Malaysia menunjukkan 90% lelaki di Malaysia mengalami masalah lemah tenaga batin. Degnan itu jugak masalah ini menjadi antara punca utama kes penceraian di Malaysia.

Jika kita tergolong dalam 90% tu, kita wajib cari jalan penyelesaian bagi memertahankan rumah tangga kita.

BERTINDAK SEGERA!

Memperkenalkan Hardrun Kapsul

Produk Hardrun ini Dirumuskan untuk lelaki terutamanya yang berusia dan ada kencing manis, di formulasikan daripada bahan herba semulajadi.

Play Video

Kelebihan Produk HARDRUN ini yang telah diyakini

Ujian Klinikal produk Hardrun ini

Telah diuji secara klinikal Selamat digunakan

Ramai kat luar sana yang suka guna produk yang takda ujian klinikal, atau yang tak tahu mana datangya, mula-mula pakai, memang la sedap, lepas sebulan dua bulan, jadi benda lain, waktu tu, menangis pun takda guna lagi, kita jangan tergolong antara mereka yang penah buat kesilapan begitu, produk Hardrun ni dah sah sah selamat digunakan, buat apa nak ambik yang tak selamat, betuk ke tidak?

Kandungan bahan yang terdapat dalam Hardrun ini

Maca

Maca adalah tumbuhan tempatan di pergunungan Peru dan telah lama dikenali sebagai gingseng peru. maca adalah sejenis tumbuhan dengan daya tahan sangat tinggi dan hidup di tempat ekstrim. Ianya mempunyai khasiat untuk kesuburan lelaki dan wanita, dapat meningkatkan daya kemahuan seks, meningkatkan tenaga dalaman serta mempunyai 59% karbohidrat dan bersifat menenangkan atau erti kata lain anti-stress

Halia

Halia adalah bahan anti-muntah yang efektif kepada pesakit hati yang mengalami loya atau muntah selepas makan. Merupakan zat peransang darah, antiinflamasi dan antiseptic. Membantu tingkatkan imun badan dan membuang angin dalam badan.

Guarana

Guarana ( paullinia cupana ) adalah anggur yang juga mempunyai keluarga dengan maple dan merupakan tumbuhan yang berasal dari lembah sungai Amazon dan terkenal di Brazil. Guarana kaya dengan asid amino, mineral, vitamin, karbohidrat, guaranin, tanin dan tein. Sebagai makanan tambahan, guarana adalah penambah tenaga yang berkesan kerana ia mengandungi guaranine, yang mempunyai dua kali lebih banyak kafein yang terkandung dalam biji kopi (sekitar 2-4.5% kafein dalam biji guarana berbanding 1-2% untuk biji kopi ).

Hardrun menggunakan 100% Ramuan Herba yang diimport, berkualiti dan tiada bahan terlarang.

“Hardrun bukan saja dapat membantu mengeraskan tapi ia juga dapat membantu membuang angin dalam badan dan membantu melancarkan peredaran darah”.

Hanya telan 1 biji HARDRUN sebelum bersama isteri anda dan isteri anda akan merasakan nikmat seperti malam pertama dengan pelbagai posisi yang berbeza dan yang paling penting, tiada kesan sampingan seperti pening atau sakit badan!!

HARDRUN adalah solusi terbaik buat anda !!

Cara Penggunaan Yang Mudah Hanya Dengan Hardrun

Cara Makan Untuk Pesakit Kencing Manis Dan Susah Keras Yang Kronik

KEJAP!!! TUNGGU KEJAP!!!

Tambahan Freegift Jika Anda Beli Hari Ini

September 20, 2021

Kalau anda beli sekarang waktu promosi, anda akan dapat freegift bawah ni. Kalau lambat, jangan salahkan kami, jika pembelian anda nanti tiada freegift, 

TETAPI SEKARANG! 

saya jamin 100% anda akan dapat freegift bernilai RM65

Barang sampai, baru bayar

Jangan risau, order dulu, sampai kemudian..Bayar hanya barang sampai di depan pintu rumah anda.

Barang Sampai Baru Bayar

delivery-man-and-track-flat-design-modern-vector-14145126.jpg

Berapa Harga produk Hardrun ini

Jangan risau, kami tawarkan dengan harga promosi tak masuk akal

Ini Harga sebenar seunit produk Hardrun ini

RM95 + RM10 (postage)

Akan tetapi, kami bantu untuk semua mampu milik & amalkan. Kami tawarkan dengan Harga Sekotak hanya.. Kami tawarkan juga Free postage bernilai RM10..

Harga Hari Ni

September 20, 2021

RM85 shj (jimat RM20 + Free postage)

Sila dapatkan segera, sebelum promosi ditutup!

Anda bakal terlepas untuk dapatkan Free Postage RM10, serta Diskaun 20% tidak grab sekarang.. Masa Terhad!

Free Postage RM10

Penghantaran percuma di seluruh Malaysia (Jimat RM10)

100% Secure FPX Payment

Pembayaran online dilindungi 100% guna Billplz.

Diskaun sehingga 22%

Diskaun lebih, malah banyak freegift diberikan!

Jaminan Pulangan Wang 100% jika tiada berpuashati..

Kami sangat yakin Hardrun mampu membantu anda kembalikan tenaga senjata anda. Sudah tiba masanya anda katakan YA untuk dapatkan 1 hingga 3 jam. Oleh sebab itu, kami beri jaminan 100% wang anda dikembalikan sekiranya produk ini tidak dapat membantu anda dalam masa 7 hari. Kami akan pulangkan  tanpa banyak soal.

Sila dapatkan segera, sebelum promosi ditutup!

Anda bakal terlepas kerana mungkin stok terhad. Penghantaran secara PERCUMA ini terhad, bakal ditutup jika anda tidak grab sekarang.. Masa Terhad!

Jam
Minit
Saat

Pakej Ekonomi

RM 85


/ pax
  • 1 X Unit Hardrun bernilai RM95
  • 1 X Unit Pelincir bernilai RM5
  • Free Postage RM10
  • Jimat 22% (Harga Biasa: RM110)

Pakej Dwi

RM 150


/ pax
  • 2 X Unit Hardrun bernilai RM190​
  • 1 X Unit Kondom Berduri bernilai RM10
  • Free Postage RM10
  • Jimat RM60 (Harga Biasa: RM210)

Pakej Eksklusif

RM 210


/ pax
  • 3 X Unit Hardrun RM285
  • 1 X Unit E-Book Special bernilai RM50
  • 1 X Unit Kondom Berduri bernilai RM10
  • Free Postage RM15
  • Jimat RM150 (Harga Biasa: RM360)

Feedback pengguna yang gunakan produk Hardrun ini

Disclaimer: Individual Results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results. All testimonials are real participants, and may not reflect the typical purchaser’s experience, and are not intended to represent or guarantee that anyone will achieve the same or similar results.

Tonton video di bawah untuk real testimoni daripada pengguna kami

Play Video

Disclaimer: Individual Results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results. All testimonials are real participants, and may not reflect the typical purchaser’s experience, and are not intended to represent or guarantee that anyone will achieve the same or similar results.

Feedback pengguna yang gunakan produk Hardrun ini

Disclaimer: Individual Results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results. All testimonials are real participants, and may not reflect the typical purchaser’s experience, and are not intended to represent or guarantee that anyone will achieve the same or similar results.

Ya, sangat sesuai kerana

Produk Hardrun di formulasi khas untuk yang ada kencing manis dan yang berusia. 

Ya, boleh. 

Hardrun tiada effect sakit dan pening kepala bila amalkannya. Pastikan jarakkan satu jam selepas mengambil sebarang ubatan hospial.

Boleh. Barang sampai baru anda bayar. Bayar pada posman.
Proses order mengambil masa 5-7 hari masa bekerja.

Boleh bertahan sampai satu bulan penggunaan tetapi bergantung kepada penggunaan juga. Satu unit ada 10 biji kapsul. Makan satu biji kapsul bertahan 2-3 hari.

Free Postage RM10

Penghantaran percuma di seluruh Malaysia (Jimat RM10)

100% Secure FPX Payment

Pembayaran online dilindungi 100% guna Billplz.

Diskaun sehingga 22%

Diskaun lebih, malah banyak freegift diberikan!

Disclaimer :

1- Your personal data will be used to process your order, support your experience throughout this website, and for other purposes described in our [privacy_policy].

2- Individual results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results. All testimonials are by real people, and may not reflect the typical purchaser’s experience, and are not intended to represent or guarantee that anyone will achieve the same or similar results.

SS TRIBE MARKETING (TR0147275-D)

7226A LORONG ATAS GONG 1,

21070, KUALA TERENGGANU, TERENGGANU

No Tel : 013-7315984

Email : [email protected]




Copyright © 2021 Hardrun.biz.my